Retur og bytte
Enkel og rask bytteservice
Hvis du ønsker å returnere varen din, gir jeg deg en hel måned til å returnere kjøpet. For å gjøre det enkelt, har jeg lagt ved en lapp i pakken med informasjon om hvordan du bytter varer.
Alle returvarer skal sendes til:
Sygeplejebutik.no
Hodsagervej 35
7451 Sunds
Danmark
Vennligst merk at vi alltid tilbakebetaler til det kredittkortet eller MobilePay-kontoen som ble brukt ved betaling.
Ekspederingstiden er 14 dager.
Vennligst merk at vi ikke henter returpakker i pakkeshops; disse pakkene vil bli sendt tilbake til deg.
Skokasser må ikke være den ytterste forsendelsesemballasjen.
Byttevarer må returneres i pose eller pakke. HUSK å oppgi ordrenummeret du har bestilt med.
Vi har lave fraktkostnader, så hvis du ønsker å bytte varen din, må du selv betale frakten til oss.
Du kan kjøpe en returlapp fra DAO på https://sykepleiebutik.no/produkter/returetikett/ her. (Her vil avsender- og mottakerinformasjon automatisk bli fylt ut på returlappen, som du vil motta på e-post). Dette gjør returneringen litt billigere for deg. Det er ikke et krav at du bruker vår returlapp.
Beskjed til jentene i retursavdelingen
Ditt navn: __________________________________________________
Telefonnummer: _________________________________________________
Ditt ordrenummer for bestillingen av varen:_______________________
Varen som returneres: _________________________________________
Eventuell notat til bestillingen: _________________________________________
Hvis du ønsker å bytte en vare
Opprett deretter en ny separat bestilling på nettsiden med ønsket størrelse. Hvis prisen har endret seg, ber vi deg bestille varen til den gjeldende prisen vist på nettsiden. Kontakt oss deretter med det nye og gamle ordrenummeret, så sørger vi for å justere prisen og tilbakebetale prisdifferansen, slik at du får varen til samme pris.
Vennligst merk at Sygeplejebutik.no ikke bytter graverte varer.
Reklamasjon/feil i bestilling
Hvis det er gjort feil fra vår side, skal kundeservice kontaktes på info@sygeplejebutik.no alltid før du sender inn.
Hvis du har en reklamasjon, behandler vi alle våre reklamasjoner skriftlig. Vi ber deg sende reklamasjonen til vår kundeservice:
Inkluder en kort beskrivelse av feilen du opplever, samt bilder av produktet.
Det er viktig at bildene viser varen i sin helhet – både for- og baksiden – samt et tydelig bilde av feilen.
Hvis det er sko du reklamerer over, ønsker vi også et foto av skoenes yttersåle.
Vennligst merk at behandlingstiden for reklamasjoner kan vare opptil 14 dager. Vi vil komme tilbake til deg på e-post.