FAQ
Få svar på ditt spørsmål her
Under FAQ (Frequently Asked Questions) kan du se hva mange av våre andre kunder har spurt om. Kanskje finner du svaret på ditt spørsmål her.
Du kan finne svar på spørsmål som for eksempel: “Hvordan er bytteservicen hos Sygeplejebutikk?”, “Hva med reklamasjonsprosedyren?” eller “Hvordan kjøper man i Sygeplejebutikk?”.
Husk at du har full bytte- og returrett hvis varene dine ikke passer eller lever opp til forventningene dine.
Husk at alle kan handle hos Sygeplejebutikk, både private, EAN og CVR.nr. Alle er velkomne.
Betaling med EAN
Man kan enkelt betale via EAN hos Sykepleiebutikken. Vi har gjort det enkelt, og i forbindelse med fullføringen av bestillingen spør vi deg hvilken betalingsmulighet du ønsker.
Du kan velge EAN-betaling, og deretter fakturerer vi elektronisk via ditt EAN-nummer.
Slik handler du hos Sykepleiebutikken
Vi har et stort utvalg av utstyr for helsepersonell og veileder deg gjerne på info@sykepleiebutikk.no.
Når du finner en vare du ønsker å kjøpe, kan du legge den i handlekurven. Deretter blir du spurt om hvilken fraktmetode du ønsker.
Vi anbefaler enten pakkebutikk eller levering til bedriftsadresse, da det gjør det enklere å finne noen hjemme for å kvittere for pakken.
Deretter skal du velge hvor pakken skal leveres og godkjenne butikkens handelsbetingelser.
Betalingen kan velges enten som Vipps, kredittkortbetaling, bankoverføring eller EAN-betaling.
Etter at du har valgt betalingsmetode, er bestillingen fullført, og du vil motta en ordrebekreftelse på e-post.
Når vi har sendt bestillingen din, vil du få en kvittering på at ordren er sendt, og det skal ikke ta lang tid før pakken er i hendene dine.
Mange hilsener, Rikke
Hvor ofte sender Sykepleiebutikken?
Vi sender alle hverdager, og alle bestillinger som er gjort før kl. 13.00.
Vi har Norges raskeste graveringstjeneste, og derfor sender vi også graveringer fra dag til dag.
Sykepleiebutikken sender fra flere adresser, så bestillingen din kan komme i flere pakker.
Hvor lang tid tar det å få gravert?
Vi graverer alle hverdager. Bestiller du før klokken 13.00 på hverdager, sender vi varen samme dag.
Vår gravør har 20 års erfaring med gravering og er dyktig til å få det til å se bra ut på navneskilt, sykepleierklokker og de andre tingene vi tilbyr gravering på.
Hvordan bytter man batteriet i en sykepleierklokke?
Når trekkes pengene fra kontoen min?
Hvis du vælger at betale med kreditkort trækker vi pengene når vi afsender din vare.
Den danske markedføringslovgivningen siger, at man først må trække pengene når varen er afsendt og dette overholder Sygeplejebutikken.
Hva skal jeg gjøre hvis jeg mottar en skadet vare?
Du må gjerne kontakte oss på info@sykepleiebutikken.no.
Så finner vi en løsning på det.
Bytteservice
Reklamasjon
Har varen gått i stykker??
Da må du gjerne kontakte oss på info@sykepleiebutikk.no.
Vi er klare til å hjelpe deg.
Hva skal jeg gjøre hvis jeg mottar feil vare?
Du må kontakte oss på info@sykepleiebutikk.no.
Så sørger vi for at du får riktig vare.
Hvorfor mottar jeg ikke nyhetsbrevet selv om jeg har meldt meg på?
Når du melder deg på nyhetsbrevet, kan det ta litt tid før e-postadressen din registreres på vår e-postliste.
Nyhetsbrevet kan ved en feil også ha havnet i spam-mappen din. Sjekk derfor spam-mappen i e-postprogrammet ditt.
Vi prøver å gjøre det så enkelt som mulig, men hvis du opplever at du ikke er registrert, er du velkommen til å kontakte oss på info@sykepleiebutikken.no.
51147621
Vi jobber med å lage en katalog, men har ikke en klar ennå.
Vår nettbutikk har alle våre varer.
Trenger du hjelp?
Har du spørsmål eller behov for støtte, ta kontakt med oss. Jeg er tilgjengelig fra 9-16 på alle hverdager.
Husk at jeg sender ut alle hverdager, bestill før kl. 14.00.
Chat med oss